نماینده مردم بم، ریگان، فهرج، نرماشیر و گنبکی در مجلس گفت: برای انتخاب اصلح باید اصول را مورد توجه قرار دهیم که شامل باور داشتن انقلاب و آشنایی با اهداف انقلاب، دشمن شناسی، کار انقلابی، عدالت اقتصادی و ... است.
کد خبر: ۱۱۷۴۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۸ 02 July 2024

به گزارش تابناک کرمان، حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی امروز ۱۲ تیرماه در نشست بصیرتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با موضوع حضور حداکثری و انتخاب اصلح اظهار کرد: انتخابات به معنی ارزش قائل شدن به فرد است و جمهوری اسلامی به افراد احترام گذاشته و حضور حداکثری در انتخابات مهم است.

وی با بیان اینکه دشمن انسجام ما را ببیند دچار ضعف می‌شود، افزود: دشمنان به اشتباهات ما امید بسته‌اند و فصل انتخابات یکی از موضوعاتی است که دشمن به آن چشم دوخته است.

غضنفرآبادی انتخاب اصلح را موضوع مهمی عنوان کرد که باید به آن توجه داشت و گفت: ما در فضای رسانه‌ای که اکنون وجود دارد باید انتخاب اصلح داشته باشیم که هم کار ساده و هم سخت است.

نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس بیان کرد: برای انتخاب اصلح باید اصول را مورد توجه قرار دهیم که شامل باور داشتن انقلاب و آشنایی با اهداف انقلاب، دشمن شناسی، کار انقلابی، عدالت اقتصادی و ... است.

به گزارش ایسنا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز در این نشست بصیرتی گفت: انتخابات ریاست جمهوری بسیار مهم است، زیرا فردی انتخاب می‌شود که نقش مهمی در تصمیم گیری‌ها و اجرائیات کشور دارد.

مهدی احمدی نژاد حضور حداکثری ملت در انتخابات را مهر تائیدی بر تداوم انقلاب اسلامی دانست.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار