فرماندار کرمان با بیان اینکه ۴۶۸ شعبه اخذ رأی در کرمان داریم، گفت: تعداد و مکان شعب اخذ رأی شهرستان کرمان تغییر نکرده است.
کد خبر: ۱۱۷۲۹۳۶
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۳ 26 June 2024

به گزارش تابناک کرمان و به نقل از تسنیم،علی بابایی، با بیان اینکه بعد از صدور فرمان شروع فرآیند انتخابات، شهرستان کرمان هم مانند سایر استان در قالب کمیته‌های هفت‌گانه کار خود را آغاز کرده است، اظهار داشت: پیگیری‌های لازم برای برگزاری انتخابات سالم، پرشور و ایمن در کرمان انجام و تمهیدات لازم در حوزه‌های مختلفی چون پشتیبانی، آموزش و غیره انجام شده است.

وی با بیان اینکه در سطح شهرستان کرمان 468 شعبه اخذ رأی داریم که از این تعداد 20 شعبه آن سیار است، گفت: همه شرایط برای برگزاری پرشور و باشکوه با مشارکت حداکثری مردم با سلامت کامل در هشتم تیرماه در پای صندوق‌های رای فراهم است.

فرماندار کرمان با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات در جمهوری اسلامی و حضور و مشارکت مردم در پای صندوق‌های رأی بیان کرد: یقیناً مردم کرمان، پایتخت مقاومت اسلامی و دیار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور پر شور خود در صحنه انتخابات برگ زرین دیگری را در دفتر افتخارات انقلاب اسلامی رقم خواهند زد.

وی با بیان اینکه نمایندگان فرماندار برای حوزه‌های رای‌گیری مشخص شده و برای هر 10 شعبه یک نفر به عنوان بازرس سیار مشخص شده است، گفت: در شهرستان کرمان قریب 10 هزار نفر در امر برگزاری انتخابات همکاری دارند و تاکنون چندین جلسه آموزی نیز برای عوامل، برگزار شده است تا انتخابات سالم، دقیق، پرشور و ایمنی داشته باشیم.

بابایی با بیان اینکه تاکید ما بیشتر بر سلامت انتخابات و صیانت از آرای مردم است، افزود: تامین امنیت حوزه‌های رای‌گیری انتخابات در شهرستان کرمان برعهده نیروهای فراجا و  بسیج نواحی حضرت رسول و حضرت امیرالمؤمنین است.

وی با اشاره به اینکه تعداد و مکان شعب اخذ رأی در شهرستان کرمان تغییر نکرده است، گفت: به جز چهار حوزه که در مدارسی قرار داشتند که تخریبی بودند و مجبور شدیم آنها را جابه‌جا کنیم بقیه شعب اخذ رأی شهرستان کرمان، در همان مکان‌های قبلی است.

فرماندار کرمان با بیان اینکه مردم کرمان یقیناً با حضور خود در هشتم تیرماه در پای صندوق‌های رای پایبندی به نظام را به منصه ظهور می‌رسانند، افزود: مردم ما در تصمیم‌گیری برای سرنوشت خودشان حضور پررنگ و حداکثری دارند.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار