استاندار کرمان
استاندار کرمان گفت: بازار تاریخی قلعه‌محمود شهر کرمان به‌زودی احیا می‌شود.
کد خبر: ۱۳۳۷۸۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۵ 23 November 2015

علیرضا رزم‌حسینی پیش از ظهر امروز در جلسه‌ای با موضوع بازار تاریخی قلعه محمود در محل دفتر استاندار اظهار داشت: بازسازی و مرمت بازار تاریخی قلعه محمود آغاز می‌شود و ارزش افزوده برای موقوفات و ملک‌های موجود در منطقه ایجاد می‌کند.

وی با اشاره به اینکه اتصال بازار قلعه به بازار قلعه محمود اقدام درستی است از شهردار کرمان خواست تا برای جذب سرمایه‌گذار تلاش کند.

استاندار کرمان ادامه داد: طرح احیای بازار قلعه‌محمود کرمان به صورت منطقی اجرا می‌شود و باید به صورت فاز به فاز اجرا شود.

رزم‌حسینی با تاکید بر اینکه می‌خواهیم مردم را وارد منطقه قلعه‌محمود کنیم، عنوان کرد: اتصال بازار قلعه به بازار قلعه‌محمود مورد بررسی قرار گیرد و تصویب شود.

وی ابراز داشت: تملک‌های جدید در محدوده بازار قلعه‌محمود مشخص و قیمت‌گذاری شود و بازسازی در بازار کلید بخورد.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه بازار قلعه‌محمود نیز در طرح گردشگری کرمان گنجانده می‌شود، یادآور شد: بدنه‌سازی خیابان امام خمینی (ره) نیز آغاز می‌شود.

رزم‌حسینی تصریح کرد: فرصت خدمت کم است و تا جایی که می‌توانیم باید برای مردم تلاش کنیم.

همچنین در این نشست مدیرعامل شرکت عمران و آبادانی موقوفات استان کرمان ابراز داشت: احیای بازار قلعه‌محمود و اتصال این بازار به بازار قلعه باید یک مدیریت واحد داشته باشد و پروژه به صورت همزمان احیا شود.

غلامرضا سرایداری با یادآوری این موضوع که حدود 40 مغازه در بازار قلعه‌محمود متعلق به اوقاف است، خواستار طرح و تصویب پروژه مذکور در کمیسیون ماده پنج شد و افزود: مسائل قانونی این پروژه نیز انجام شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار