استاندار کرمان عنوان کرد
استاندار کرمان گفت: 10 میلیارد دلار پروژه آماده سرمایه‌گذاری در استان کرمان داریم که لیست آنها طی دو هفته آینده منتشر می‌کنیم.
کد خبر: ۱۵۸۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸ 06 January 2016
علیرضا رزم‌حسینی پیش از ظهر امروز در شورای قضایی استان با حضور احمد تویسرکانی معاون قوه قضاییه اظهار داشت: تراکم پرونده‌ها در دستگاه قضایی نشان می‌دهد، کارکردهای فرهنگی و اجتماعی خوبی نداشته‌ایم.

وی همچنین انحراف در برنامه پنجم و سند چشم‌انداز توسعه را از دیگر دلایل روند صعودی پرونده‌ها در دستگاه قضا برشمرد و بیان داشت: در دولت یازدهم قصد بر این است که بر اساس سند چشم‌انداز و قانون حرکت کند.

رزم‌حسینی ادامه داد: برجام و رفع تحریم‌ها حرکت بزرگی است و اگر هدایت‌های رهبری و تدبیر هیئت مذاکره کننده را نداشتیم، معلوم نبود چه وضعیتی داشتیم.

وی اضافه کرد: انتظار این است، گره حوزه اقتصادی با اجرای برنامه برجام باز شود و مسیر برای اجرای برنامه ششم و برنامه‌های صحیح اقتصادی اجتماعی و فرهنگی انجام شود تا آثار آن را در حوزه قضایی مشاهده کنیم.

رزم‌حسینی در ادامه سخنان خود وجود سیستم اداری قدیمی دولت را یکی از مشکلات موجود بر سر راه توسعه خواند و تصریح کرد: توسعه پایدار امری فرابخشی است و فقط مربوط به دولت نیست.

استاندار کرمان خاطرنشان کرد: مثلث توسعه اقتصادی استان کرمان فضای مطلوبی را به وجود آورد و از همراهی رئیس کل دادگستری استان کرمان، دادستان و قضات در ایجاد همدلی همزبانی در کرمان تشکر می‌کنم، زیرا این همدلی و همزبانی در کرمان کم نظیر است و موجب شده حرکت اقتصادی در استان کرمان رونق بهتری پیدا کند.

رزم‌حسینی ابراز داشت: 10 میلیارد دلار پروژه آماده سرمایه‌گذاری در استان کرمان داریم که لیست آنها را طی دو هفته آینده منتشر می‌کنیم.

وی گفت: امیدواریم حرکتی که در استان کرمان صورت گرفته است، پایدار بماند و دستگاه قضایی عدالت محور با کمترین حجم کار داشته باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار