استاندار کرمان خبر داد
استاندار کرمان گفت: بیمارستان تخصصی با اعتبار 100 میلیارد تومان توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی در کرمان احداث می‌شود.
کد خبر: ۱۶۵۴۲۳
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰ 18 January 2016

 علیرضا رزم‌حسینی صبح امروز در ستاد سرمایه‌گذاری سلامت استان اظهار داشت: مزاحمت‌هایی در روند کار وجود دارد و به همین علت جلسه‌ها را برگزار می‌کنیم تا برای رفع موانع تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه بیمارستان تخصصی با اعتبار 100 میلیارد تومان توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی در کرمان احداث می‌شود، ابراز داشت: اقدامات لازم به ویژه اختصاص زمین برای انجام سریع کار در اختیار سرمایه‌گذار بخش خصوصی قرار می‌گیرد.

استاندار کرمان ادامه داد: از سوی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) 550 تخت بیمارستانی برای استان کرمان پیش‌بینی شده است.

رزم‌حسینی عنوان کرد: تفاهمنامه همکاری بیان استانداری کرمان و سرمایه گذار بخش خصوصی با هدف ایجاد بسترهای مناسب حفظ و ارتقای سلامت در راستای بیمارستان تخصصی 100 میلیارد تومانی در شهر کرمان توسط اسدالله زنگی‌آبادی سرمایه‌گذار بخش خصوصی منعقد شد.

وی یادآور شد: اسدالله زنگی‌آبادی از خیران شهر کرمان است که در سال گذشته قول مبلغ قابل ملاحظه‌ای را برای ساخت بیمارستان داد و باید امروز برای ساخت بیمارستان توسط این سرمایه‌گذار تصمیم‌گیری جدی انجام شود زیرا در استان کرمان به 3 هزار تختخواب بیمارستانی نیاز داریم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار