نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اعلام "در انتخابات از جریان خاصی حمایت نمی‌کنم" گفت: تا امروز وارد هیچ خط بازی سیاسی نشده‌ام.
کد خبر: ۴۱۵۷۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶ 30 April 2017
حجت‌الاسلام مصطفی پور‌محمدی وزیر دادگستری و حجت‌الاسلام مجید انصاری معاون حقوقی رئیس جمهور ظهر امروز با آیت‌الله سید‌یحیی جعفری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان دیدار کردند.

این دیدار در حاشیه سفر تبلیغاتی حجت‌الاسلام حسن روحانی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به استان کرمان و به‌عنوان نمایندگان روحانی در دفتر امام جمعه کرمان انجام شد.

آیت‌الله سید‌یحیی جعفری نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان در این جلسه با اشاره به برگزاری مناظره روز گذشته کاندیداهای ریاست جمهوری در رسانه ملی اظهار‌ داشت: تا به امروز وارد هیچ خط بازی سیاسی نشده‌ام و نخواهم شد.

وی با اعلام "در انتخابات از جریان خاصی حمایت نمی‌کنم و همه را به‌یک‌چشم می‌بینم"، اظهار‌ داشت: قدر مراجع عظام و تقلید را باید دانست که با تواضع کامل، ولایت فقیه در نظام اسلامی را حمایت می‌کنند.

حجت‌الاسلام مصطفی پور‌محمدی وزیر دادگستری نیز با اشاره به اینکه بر اساس نظر‌سنجی‌ها پیروزی از آن روحانی است، گفت: دوستان تلاش می‌کنند تا کار به‌خوبی انجام شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار