با حضور زوجهای جوان
با حضور زوج‌های جوان آیین ازدواج آسان در منوجان برگزار شد.
کد خبر: ۱۵۴۴۲۶
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۲ 30 December 2015
علیجان خودستان مدیر کمیته امداد منوجان شامگاه سه‌شنبه در آیین پیوند زوج‌های آسمانی در این شهرستان اظهار داشت: چه خوب است که انتخاب همسر و ازدواج را بر اساس الگوی دینی و ازدواج آسان قرار دهیم.

وی بیان داشت: هدف ما از برگزاری این مراسم این است که زندگی خوب، باثبات و مستحکم بر اساس معیارهای اسلامی پایه‌گذاری شود و از تجملات و هزینه‌های گزاف پرهیز شود.


مدیر کمیته امداد منوجان گفت: ازدواج باید بر اساس رسم و سنت‌ها نادرست امروزی نباشد، بلکه زندگی خوب، ساده، باصفا و صمیمیت ماندگار است.

وی افزود: کانون گرم خانواده خود را با مسائل دنیوی تغییر ندهیم و زندگی را بر اساس الگوی غلط پایه‌ریزی نکنیم.


حجت‌الاسلام احمد بهبودی دفتردار ازدواج شهرستان منوجان در این آیین اظهار داشت: خانواده یک نهاد اساسی سازندگی شخصیت انسان‌ها است و مهم‌ترین عامل تکامل بشر است.

وی تصریح کرد: دین اسلام برای تحکیم این نهاد و سرنوشت انسان‌ها راهنمایی و برنامه‌هایی را مطرح کرده است، بنابراین باید رهنمودهای دین مقدس اسلام را سرلوحه زندگی مشترک خود قرار دهیم.


بهبودی ابراز داشت: اگر بخواهیم، مکاتب اسلام را نسبت به تحکیم خانواده با مکاتب دیگر در جامعه امروزی مقایسه کنیم، با ابراز تأسف مکاتب غربی نهاد خانواده را تضعیف می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: هدف دین اسلام در زمینه ازدواج مطابق با آیات و روایات آرامش روانی است که در این راستا در ارتباط با شرایط ازدواج نباید سخت‌گیری کرد و باید تلاش شود که ازدواج‌ها به صورت آسان انجام شوند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار