استاندار کرمان:
استاندار کرمان با اشاره به اینکه 95 درصد آب استان کرمان در بخش کشاورزی مصرف می‌شود، خاطرنشان کرد: مدیران بخش کشاورزی و کشاورزان ما باید کاملا مسلط بر اجرای طرح همیاران آب باشند که هدف نهایی آن کاهش میزان بی‌رویه مصرف آب
کد خبر: ۲۱۱۸۰۱
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷ 13 April 2016

علیرضا رزم‌حسینی پیش از ظهر امروز در آیین تجلیل از تولیدکنندگان برتر بخش کشاورزی اظهار داشت:خدمات زیربنایی درخشانی بعد از انقلاب اسلامی در مناطق مختلف کشور از جمله روستاها صورت گرفته است، اما موفق نشدم توسعه‌ را به زندگی مردم ببریم.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بالقوه موجود در اقصی نقاط استان کرمان تصریح کرد: اگر مدیریت جهادی باشد و دنبال مدیریت جناحی نرویم، کشور به درخشان‌ترین موقعیت خود می‌رسد.

رزم‌حسینی با اشاره به اینکه 95 درصد آب استان کرمان در بخش کشاورزی مصرف می‌شود، خاطرنشان کرد: مدیران بخش کشاورزی و کشاورزان ما باید کاملا مسلط بر اجرای طرح همیاران آب باشند که هدف نهایی آن کاهش میزان بی‌رویه مصرف آب است.

وی ادامه داد: باید همیت استانی داشته باشیم تا استان خود را آباد کنیم، نه اینکه از استان‌های دیگر به دلیل ارزان قیمت بودن آب و ... از کشاورزی ما بهره ببرند.

استاندار کرمان گفت: تولیدکنندگان نمونه کشاورزی، مجاهدان واقعی این عرصه هستند، هر شخصی که توانست ارزش افزوده‌ و اقتصادی را برای شهر خود ایجاد کند، یک مجاهد محسوب می‌شود.

منبع: فارس
برچسب ها: کشاورزی ، آب ، رزم حسینی
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۹
از شما رسانه ها و خبرنگاران می خواهیم اولویت اول خودتون رو بحث انتقال آب به کرمان بدونید و بدونید که کرمان با این وضع خواهد مرد.اگر انتقال آب عملیاتی نشه کرمانی وجود نخواهد داشت
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار