نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: دفتر نمایندگی بیمه خسارتهای بدنی کشور تا پایان هفته جاری در این استان به عنوان محوریت جنوبشرق، راه اندازی می شود.
کد خبر: ۱۳۳۶۱۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹ 23 November 2015


به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، محمدرضا پورابراهیمی به دعوت از مدیرعامل صندوق تامین خسارتهای بدنی کشور به این استان طی ماههای گذشته اشاره کرد و گفت: تفاهم نامه مهمی در زمینه اجرای ماموریت های این صندوق در کرمان با حضور رئیس کل دادگستری کرمان، منعقد شد.
وی اظهار کرد: راه اندازی نمایندگی صندوق تامین خسارتهای بدنی منطقه جنوب شرق کشور با مرکزیت استان کرمان بر اساس برنامه زمان بندی شده تا پایان هفته جاری با حضور مسئولان ارشد استان و مدیرعامل این صندوق در کرمان راه اندازی خواهد شد.
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: دیه زندانیان جرایم غیر عمد ناشی از تصادفات در این استان از محل منابع صندوق تامین خسارتهای بدنی پرداخت و این زندانیان آزاد شدند.
وی ادامه داد: پرونده سایر زندانیان جرایم غیر عمد مشمول پرداخت دیه در استان کرمان در سفر مدیرعامل صندوق تامین خسارتهای بدنی کشور، تکمیل و تا پایان ماه جاری در زمینه رفع مشکلات این افراد، تصمیم گیری خواهد شد.
پورابراهیمی گفت: اقدام موثری برای جلوگیری از زندانی شدن محکومان دیه غیر عمد با کوتاه شدن روند رسیدگی به پرونده های خسارت بدنی ناشی از سوانح رانندگی، امور مربوط به دیه و پرداخت غرامت های ناشی از این سوانح، انجام خواهد شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار