نماینده مردم کرمان و راور:
کرمان - نماینده مردم کرمان و راور از به تعویق افتادن سفر وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی به استان کرمان به دلیل تداخل با جلسه رئیس جمهور خبر داد.
کد خبر: ۱۵۴۴۰۵
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۵ 30 December 2015
محمدرضا پورابراهیمی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه قرار بود وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در روزهای پایانی هفته جاری به استان کرمان سفر کند، اظهار کرد: بنا به اعلام وزیر کار این سفر به دلیل تداخل با جلسه روز پنجشنبه رئیس جمهور؛ به احتمال زیاد منتفی و به  روز دیگری موکول خواهد شد.

پورابراهیمی افزود: با  پی گیری های بعمل آمده احتمالا به جای وی رئیس سازمان تامین اجتماعی همراه با مسئولین این سازمان برای حضور در جلسه مراسم آغاز به کار پروژه بیمارستان شهرستان راور و نیز حضور در جلسه کارگری که مربوط به مشکلات کارگران است حضور خواهد یافت.

در اسفند ماه سال ۹۲ با دعوت پورابراهیمی از رئیس سازمان تامین اجتماعی، با حضور نوربخش در جلسه شورای اداری  شهرستان راور، احداث بیمارستان  تامین اجتماعی برای کارگران این شهرستان تصویب و تامین اعتبار این بیمارستان  در سال ۹۳ با پی گیری های پورابراهیمی انجام شد.

در این خصوص به نظر می رسد به دلیل عدم جدیت سازمان تامین اجتماعی در خصوص راه اندازی بیمارستان تامین اجتماعی  شهرستان راور و مشکلات بحث زمین که مربوط به  تصمیم مدیریتی در داخل خود شهرستان بوده این عملیات به تعویق افتاده و قرار است بعد از مدتها تلاش و پی گیری این کار عملیاتی شود.  

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار