معاون امور اقتصادی و توسعه‌ای وزیر کشور در ارزیابی خود از پروژه های شهری گفت: توسعه شهری کرمان اقدامی بسیار خوبی برای روان سازی ترافیک شهری است و اجرای آنها تسریع در عبور و مرور خواهد داشت.
کد خبر: ۲۱۸۹۱۸
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۹ 25 April 2016

محمدحسين فروزان مهر عصر دوشنبه در حاشيه اين بازديد افزود: اميدواريم با جذب سرمايه گذاري و اجراي اين پروژه ها شاهد رونق اقتصادي در استان كرمان باشيم.

وي بيان كرد: اجراي پروژه هاي نوسازي بافت هاي فرسوده همچون مدرسه حياتي كرمان در نوع خود بي نظير است.

معاون وزير كشور، سفر به كرمان را از افتخارات خود دانست و گفت: با توجه به بحث توسعه همه جانبه مناطق كشور اميدواريم استان كرمان نيز در سفر هيات دولت بهره مند شود و پروژه هاي عمراني بخش قابل توجهي از مصوبات اين سفر را به خود اختصاص دهد.

وي به همراه معاون استاندار و شهردار كرمان از پروژه هاي مختلف شهري در مركز استان بازديد و از نزديك روند اجراي اين پروژه ها را كه اغلب آنها در سه سال گذشته شروع شده اند، بررسي كرد.

بازديد از طرح بازسازي ميدان شهدا (مشتاقيه)، بافت قديم محله هاي شهر، پروژه بازار وكيل، مدرسه حياتي و تقاطع هاي غير همسطح از جمله مكان هايي كه فروزان مهر از آنها بازديد كرد.

معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منطقه اي وزير كشور امروز (دوشنبه) همراه با استاندار كرمان از پروژه هاي بنياد مستضعفان در شهرستان قلعه گنج نيز بازديد و در نشست ستاد اقتصاد مقاومتي اين شهرستان شركت كرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در سفر رییس جمهور به استان کرمان و در راستای توسعه همه جانبه کشور، استان کرمان  از اعتبار مناسبی، بهرمند خواهد شد.

برچسب ها: معاون ، وزیر کشور
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار