امام جمعه موقت کرمان با اشاره به اینکه مردم با بصیرت و هوشیاری کاندیدای اصلح را انتخاب کنند، گفت: باید هوشیار باشیم چرا که دشمن به این انتخابات چشم دوخته است.
کد خبر: ۴۰۷۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱ 15 April 2017
حجت الاسلام مهدی عرب پور ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمان با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار کرد: باید آرامش کشور در ایام انتخابات حفظ شود.

وی با اشاره به اینکه نامزدهای انتخاباتی و طرفداران آنها براساس قانون تبلیغات خود را انجام دهند، گفت: نباید به گونه ای رفتار شود که موجبات رنجش ملت شود.

وی توطئه های دشمنان در زمینه انتخابات را یادآور شد و ادامه داد: نباید با تهمت و تخریب و حرف های نادرست به توطئه های دشمنان دامن بزنیم.

حجت الاسلام عرب پور با تاکید بر اینکه نباید عملکرد دیگران زیر سوال برده شود، افزود: مسلما در هر دوره خدماتی صورت گرفته و در کنار آن نواقصی هم وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه مردم باید با بصیرت و هوشیاری کاندیدای اصلح را انتخاب کنند، بیان کرد: باید هوشیار باشیم چرا که دشمن به این انتخابات چشم دوخته است.

امام جمعه موقت کرمان با اشاره به نقش مردم در تعیین سرنوشت کشور گفت: دشمن به دنبال این است که با طرفداری از برخی نامزدها فضای جامعه را دوقطبی کند لذا باید کاملا مراقب و هوشیار باشیم.

وی گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از آرای مردم که امانتی در دست مسئولان است به خوبی حفاظت می شود.

حجت الاسلام عرب پور با اشاره به وجود ضعف هایی در قانون انتخابات گفت: این ضعف ها باید براساس فرمایشات مقام معظم رهبری توسط دولت و مجلس شورای اسلامی برطرف شوند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار