رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: تغییرات در کابینه نباید وقفه‌ای در فعالیت مدیران در استان‌ها داشته باشد.
کد خبر: ۴۳۹۶۷۴
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱ 12 June 2017
محمدرضا پورابراهیمی در جلسه شورای اداری استان کرمان اظهار داشت: به دلیل برگزاری انتخابات در کشور بعضی از احکام برنامه ششم توسعه با وقفه در حال انجام است.

وی افزود: موضوع برنامه ششم با توجه به اینکه یک سال با تاخیر از طرف دولت ارائه شد، مجلس آن را تصویب کرد و از ابتدای امسال اجرایی شده است.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بعضی از این احکام نیازمند تدوین آئین نامه‌هایی است افزود: به‌دلیل اهمیت احکام اقتصادی برنامه ششم لازم است جلسه‌ای در استان‌ها با حضور مدیران برگزار و نحوه استفاده و جدب اعتبارات بررسی شود.

وی با اشاره به اینکه این موضوع برای فرمانداران بسیار مهم است که احکام اقتصادی بند به بند اجرا شود خاطر‌نشان کرد: در برنامه ششم افزایش بودجه‌های استانی مدنظر است و تصویب هم شد.

پورابراهیمی با اشاره به اینکه قدرت مانور استانداران نیز در برنامه ششم توسعه افزایش پیدا کرده است گفت: با پیگیری‌های انجام شده بودجه استان کرمان نیز از 315 میلیارد تومان به بیش از 110 درصد افزایش پیدا کرد.

وی با بیان اینکه در مجلس منتظر معرفی کابینه پیشنهادی رئیس جمهور است گفت: تغییرات در کابینه نباید وقفه‌ای در فعالیت مدیران در استان‌ها داشته باشد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه از استاندار کرمان هم درخواست می‌شود که با قوت و همت قبلی به فعالیت توسعه‌ای خود در استان ادامه دهد افزود: مسیر توسعه باید در کرمان استمرار پیدا کند.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در کشور بیان کرد: از هیئت‌های اجرایی و نظارت تشکر می‌کنیم و البته اعتراضاتی هم وجود داشت که ضمن پیگیری از مراجع قانونی، امیدواریم نتیجه عدالت و احقاق حق مردم شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار