اخبار کرمان؛
جیرفت - امسوول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان کرمان گفت: به منظور تبیین اندیشه های ولایت و رهبر معظم انقلاب اسلامی، امسال برنامه ریزی شده تا امسال هشت همایش گفتمان ولایت در سطح شهرستان های استان برگزار شود.
کد خبر: ۴۴۹۱۶
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹ 08 June 2015
حجت الاسلام محسن سنجری روز دوشنبه در حاشیه برگزاری همایش تبیین گفتمان ولایت جنوب کرمان که به میزبانی شهرستان جیرفت برگزار شد، در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به اینکه شهرستان جیرفت به عنوان شهر دارالولایه، قبل از انقلاب اسلامی میزبان رهبر معظم انقلاب بوده، لذا نخستین همایش تبیین گفتمان ولایت را با حضور طلاب و ائمه جمعه جنوب کرمان در جیرفت برگزار کردیم.

وی بیان کرد: سعی داریم این همایش ها را از استان کرمان به سایر استان ها توسعه دهیم لذا مرحله دوم این همایش نیز در روز 24 خرداد با حضور طلاب و روحانیون استان در حسینه ثارالله کرمان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام سنجری تاکید کرد: به این نتیجه رسیدیم که گفتمان ولایت در سطح کشور کمی غریب واقع شده، لذا برای تبیین این گفتمان اقدام به برگزاری این گونه همایش ها شد.

وی بیان کرد: در طول تاریخ اسلام همواره عده ای سعی کرده اند که خدشه هایی را به جایگاه ولایت وارد کنند و ما در تلاش هستیم با تبیین گفتمان ولایت، مردم را با اندیشه های ولایت بیشتر آشنا کنیم.

 در این همایش که در مسجد جامع شهر جیرفت برگزار شد، جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان، مدیر حوزه های علمیه استان، ائمه جمعه جنوب کرمان، مدیر شبکه العالم و جمع کثیری از روحانیون و طلاب هفت شهرستان جنبی کرمان حضور داشتند.

در حاشیه این همایش نیز طلاب طوماری را به امضا رسانند که در آن تاکید شده بود نتیجه مذاکرات باید بر اساس تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی به ثمر برسد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار