هادی خدادادپور سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان بردسیر نیز با اشاره به سند توسعه ورزش استان به عنوان نقشه راه به توجه به حوزه جوانان به‌صورت موازی با ورزش تاکید کرد.
کد خبر: ۵۴۸۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۲ 02 July 2015
طی مراسمی ظهر امروز با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، هادی خدادادپور به‌عنوان سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان بردسیر معرفی شد.

جواد صادقی فرماندار بردسیر در این آیین به بیان اهمیت ورزش و لزوم توجه به آن پرداخت و از خدمات محمود محمودی‌نیا مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان به‌دلیل توجه ویژه به دو حوزه ورزش و جوانان تشکر کرد.

شهباز حسن‌پور نماینده مردم بردسیر در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با گرامیداشت ماه مبارک رمضان همگان را به استفاده کامل از این فرصت دعوت کرد و ضمن تقدیر از جامعه ورزشی شهرستان بردسیر بابت حفظ روحیه و مرام پهلوانی، پیشکسوتان و ورزشکاران را هسته اصلی ورزش برشمرد.

هادی خدادادپور سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان بردسیر نیز با اشاره به سند توسعه ورزش استان به عنوان نقشه راه به توجه به حوزه جوانان به‌صورت موازی با ورزش تاکید کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان به تشریح سند توسعه ورزش استان و تبیین جایگاه شهرستان بردسیر در این سند پرداخت و افزود: استان کرمان برای ارتقای ورزش گامی جلوتر از سایر استان‌ها برداشته و طرح توسعه ورزش همگانی و قهرمانی بستری مناسب را برای استعدادیابی تمام افراد واجد شرایط در شهرستان‌ها فراهم کرده است.

محمود محمودی‌نیا ضمن تشکر از توجه فرماندار بردسیر به ورزش این شهرستان اظهار داشت: مسئله ورزش و جوانان مربوط به تمام دستگاه‌ها و نهادها است و ادارات ورزش و جوانان در این زمینه نقش اجرایی را بر عهده دارند.

وی خاطرنشان کرد: تعامل و همدلی میان اهالی ورزش و پیشکسوتان شهرستان‌ها باید افزایش یابد تا ورزش استان کرمان به جایگاهی در خور شان برسد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار