رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون اقتصادی به عنوان مرجع تخصصی رسیدگی کننده به سئوال، نمی‌تواند هم سئوال کننده از رئیس جمهور باشد و هم درباره آن تصمیم بگیرد.
کد خبر: ۵۶۴۱۷۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲ 10 February 2018

محمدرضا پورابراهیمی با اشاره به دلایل عدم امضای سئوال از رئیس جمهور توسط کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: از آنجا که این سئوال به کمیسیون اقتصادی می‌آید روال در مجلس اینگونه نیست که کسی که می‌خواهد گزارش سئوال‌کنندگان و پاسخ رئیس جمهور و یا وزیر مربوطه را بشنیده و گزارش خود را به صحنه ارائه کنند خود سئوال‌کننده باشد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کمیسیون گزارش بررسی سئوال را تهیه می کند گفت: ما خود سئوال‌کننده نبودیم تا بتوان راحت و بدون موضع‌گیری گزارش خود را به صحن مجلس ارائه کنیم.

وی خاطرنشان کرد: موضع کمیسیون نسبت به قبل، هیچ تفاوتی نکرده است و مهمترین موضع‌گیری کمیسیون اقتصادی مجلس همان ماده 206 است که تصویب کرده ایم.

پورابراهیمی تاکیدکرد: متاسفانه تخلفات بانک مرکزی در خصوص موسسات مالی و اعتباری کاملا مشخص است و مسئولان آن باید پاسخگو باشند.

وی با بیان اینکه سئوال از رئیس جمهور نیز که موضوع آن، مبنای کمیسیون اقتصادی قرار گرفته افزود: به استناد آنکه خود کمیسیون اقتصادی باید گزارش بدهد، تصمیم بگیرد و به صحن علنی بیاورد سئوال از رئیس جمهور را امضا نکرده ایم.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار