نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه خدمت به خانواده شهدا، خدمت به خداوند است، گفت: زنده بودن جامعه به این است که اقتصاد ما و خانواده ما سالم باشد و رد پای شیاطین در زندگی ما، در روابط اقتصادی و سیاست جامعه حاکم نباشد.
کد خبر: ۵۲۹۱۱۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸ 25 November 2017
حجت‌الاسلام امان‌الله علیمرادی عصر امروز در یادواره شهدای روستای صولان شهرستان قلعه‌گنج اظهار داشت: بالاترین خیر رسان به جامعه شهید است که جان خود را برای عزت جامعه و مسلط نشدن دشمنان داده است.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن در مقام شهید گفت: اینکه شهدا زنده‌اند و در نزد پروردگارشان روزی می‌خورند، قضاوتی است که خداوند در حق شهدا فرموده و به آنان که تصور می‌کنند شهیدان نابود شده‌اند این را اعلام می‌کند زیرا که شهیدان عزیزترین گوهر وجودی خود را تقدیم خداوند کرده و به زندگی جاوید رسیده‌اند.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اهمیت زیارت شهدا و پاک‌بودن مدفن شهیدان، خاطر‌نشان کرد: مطابق با این زیارت توقع این است که در سرزمینی که شهیدان خون پاک خود را ریخته‌اند و در آن مدفون هستند هیچ اثری از گناه و پلیدی و زشتی نباشد و هیچ ردپایی از فساد اخلاقی، فساد مالی، فساد سیاسی و قدرت‌طلبی و زراندوزی وجود نداشته باشد.

وی با بیان اینکه اثر جهانی شهید، پاکی و طهارت جامعه است گفت: شهیدان به آن حیات رسیده‌اند تا حیات طیبه، در جامعه برقرار شود. حیات طیبه یعنی حاکم‌شدن دین خدا بر همه ابعاد و وجوه زندگی و خدای متعال پیامبرش را برای زندگی ممتاز انسانی بشر آورده و ائمه را برای همین ماموریت داده و خون شهیدان را برای همین پذیرفته که جامعه زنده باشد و حیات داشته باشد.

علیمرادی افزود: زنده بودن جامعه به حاکمیت دین و نماز، حجاب و عفاف است، به این است که اقتصاد ما و خانواده ما سالم باشد و رد پای شیاطین در زندگی ما، در روابط اقتصادی و سیاست نباشد.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: زنده بودن جامعه به این است که مسئولی که به برکت خون شهیدان به موقعیتی رسیده، از مقامش سوءاستفاده نکند و نخواهد مالی که حق او نیست را بردارد.

علیمرادی با بیان اینکه همه می‌توانند خانوده شهید را راضی نگه دارند تصریح کرد: مسئولان با امانت دانستن مسئولیت و مراقبت و محافظت از آن و طعمه ندانستن آن می‌توانند خانوده شهید را راضی نگه دارند و دختر و پسر جوان ما با کار و تلاش و درس خواندن و گناه نکردن، می‌توانند منجر به خشنودی خانواده شهید و در نهایت خداوند شود.

وی بیان اینکه بالاترین خیررسان به جامعه شهدا هستند اظهار‌داشت: شهید بالاترین و ممتازترین گوهر وجود خود را تقدیم راه خیر کرده‌است و بالاترین خیر رسان به جامعه شهید است که جان خود را برای عزت جامعه و مسلط نشدن دشمنان داده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار